Thursday, March 5, 2009

INFO

Terapi Magnetic Aura
Sistem peredaran darah yang lancar membolehkan sel-sel didalam badan anda menerima oksigen dan nutrien yang mencukupi. Terapi Magnetic Aura mampu mengimbangi cas negatif dan positif didalam badan seterusnya membantu melancarkan sistem perjalanan darah anda.

Magnetic Water Serta Kelebihannya
* Menghalang pemekatan, pembekuan dan pengerasan arteri jantung.
* Menghalang penghabluran dan berupaya merawat penyakit batu karang dan buah pinggang.
* Meningkatkan sistem daya tahan badan dan membantu agen anti penuaan.
* Membantu sel darah putih mempertahan sistem tubuh.
* Membantu pencegahan kegagalan ginjal.
* Mengurangkan risiko penyakit didalam usus serta ulser.
* Berkumur dengan air magnetic boleh mengelakkan penyakit gusi.

CARA MENGUNAKAN :

Bagaimana cara mengunakannya?

Ianya untuk kegunaan luar sahaja.

Disyorkan guna cara / kaedah 1 - 10 secara SERENTAK untuk kesan yang terbaik .Untuk apa juga masalah kesihatan anda guna seperti dibawah , Baca doa pohon kepada Allah serta selawat :

Cara pertama, wajib buat ,Disapu secara luaran nadi lengan ,betis ,tapak kaki ,belakang leher, pinggang atau mana mana yang perlu atau sapu pada bahagian yang sakit, kebas atau lenguh ,sapu 4 hingga 5 kali sehari. Baik juga disapu untuk kembung perut dan angin, baik disapu pada buasir dan sapu pada dada untuk kurangkan ketagihan merokok.

Cara kedua, wajib buat .Disapu di bawah botol air mineral plastik dan airnya diminum ,Amalkan 2 liter air ini sehari setiap hari .Air yang disapu sebegini baik Baik dibasuh muka dan dapat menyegarkan muka dan menaikkan seri wajah. Air ini juga elok dikumur sekiranya ada masalah sakit gigi dan gusi.

Cara ketiga, Disapu dikening atau dikepala untuk melegakan migraine atau mengantuk ketika memandu (jika mengantuk juga berehat dan tidur sebentar itu lebih baik)

Cara keempat ,Titikkan di dalam syampo anda beberapa titik bertujuan menyihatkan rambut dan kurangkan masalah keguguran rambut .akar rambut akan lebih kuat. Elok juga dicampur dalam minyak rambut.

Cara kelima, Sapu minyak magnetic aura di bawah botol eyemore (bukan di campur) Dan titik eyemore dalam mata bila perlu ( baik untuk mata rabun , lesu mata ketika memandu, katarak dan sebagainya)

Cara Keenam, Untuk gatal2 dikulit ,letak 2 titik minyak magnetic aura atas tapak tangan dan campukan dengan krim gatal yang dibeli di farmasi ,sapu kan di kulit gatal .

Cara ketujuh ,Jika untuk urutan ke anggota badan ,sapu minyak magnetic aura ini beberapa titik dan ratakan ,biarkan seminit , kemudian guna kan minyak lain di lapisan atas sebagai pelincir semasa mengurut , (tidak boleh dicampur terus dgn minyak lain kerana ini akan mengurangkan kualiti dan kemurapan nya) Sila ikut peraturan yang betul .Insyaallah Mujarab .Menggunakan minyak magnetic aura sahaja untuk urutan lebih mujarab.

Cara kelapan, Di titis didalam baldi dan mandi perlahan2.

Cara kesembilan, Untuk pelajar,rendam kaki sebentar dalam besen/bekas air yang dititis beberapa titis minyak magnetic aura.Anda akan lebih fokus pada pelajaran.

Disapu pada alat sulit (luaran) lelaki dan wanita 5minit sebelum bersama (pasangan berkahwin sahaja) ,untuk lebih baik jadikan amalan sapu tiap kali lepas mandi.
__________________

RAMUAN MAGNETIC AURA:
Mineral oil ( minyak zaitun) , Magnetic oil (U.K Formula) , Special Vibrate Herbs (herba) , Pewangi tiada alkohol ,suci & halal

PANTANG LARANG
Sesuai untuk semua , kecuali perempuan mengandung ,kanak kanak bawah 5 tahun ,luka terdedah ,luka dalaman dan Pesakit jantung guna bateri jantung)‏. Jauhi dari pancaran matahari ,haba alat elektronik berfrekuasi tinggi serta handphone.

TINDAKBALAS SEMENTARA
Kepada pengguna yang kali pertama mengunakan .Produk ini mungkin akan mengalami rasa pening,Mengantuk,loya dan sebagainya namun jangan risau.ini adalah Proses pemulihan (penyembuhan) dan bersifat sementara. Dalam 50 orang berlaku pada 1 orang shj

No comments:

Post a Comment