Wednesday, September 21, 2011

Sabun Magnetic Aura


Sabun Magnetic Aura adalah sabun serbaguna yang dihasilkan secara manual ‘hand-made’ dan merupakan kombinasi herba dan teknologi rawatan magnetic yang terkini.

Rasailah kelainan Sabun Magnetic Aura daripada kombinasi herba yang terbaik untuk anda. Ianya sesuai untuk semua jenis kulit. Penggunaan yang berterusan akan menghasilkan kulit yang sentiasa lembab, subur, tegang dan halus. Alamilah satu penemuan istimewa dan pertama kalinya di hasilkan di Malaysia, Sabun yang mengandungi ‘magnetic water’ dan kombinasi herba ; sireh . Tidak dinafikan lagi khasiatnya dalam membantu meningkatkan tahap kesihatan umum. Ianya merupakan gabungan yang terbaik untuk satu produk yang berkualiti seperti Sabun Magnetic Aura ini.
Sabun Magnetic Aura dihasilkan dari daun sirih yang terpilih dan diperkayakan lagi dengan kolagen , air zam-zam dan lebih istimewa lagi diberi sentuhan ‘Magnetic Water’ Sirih (Piper Betel Sp.) diakui mengandungi komponen aktif antioksidant dan astrigen yang sangat tinggi nilainya. Kandungan antioksidant polyphenol di dalamnya membantu menghalang tindakan radikal bebas oleh pancaran uv yang boleh memusnahkan struktur kimia kulit. Mengikut kajian saintifik, ekstrak daun sirih mengandungi flavonoid dan polyphenol yang bertindak meregangkan kulit mengelakkan kedut serta merawat jeragat dengan berkesan. Khasiat ASTRIGEN daun sirih pula berkeupayaan mengecutkan tisu-tisu organik dan khasiat ANTISEPTIK untuk membunuh kuman. Kolagen akan membantu memperbaharui kulit serta melambatkan proses penuaan semulajadi, menambah keanjalan kulit dan penghidratan.


Magnetic Water - Biological and Therapeutic Functions of Magnetised Water

The following biological and therapeutic functions have already been identified and verified by experiment:
It has been found to seemingly increase the weight of the spleen (which has various functions in modifying the structure of the blood) and thymus, heightening the body's production of disease resistant antibodies, whilst also aiding anti-aging.

“,meninggikan pengeluaran antibodi tubuh tahan penyakit, sementara juga membantu anti-penuaan.”

It has been found to seemingly increase the content of the body's immunoglobulin and enhance the phagocytosis (the action or process of leucocytes [white blood cells] attacking bacteria) of the liver, spleen and blood vessels endothelium. This is of considerable benefit to the cellular immune system.

“Membantu sel darah putih dalam pertahanan tubuh”

Kebaikan Sabun MagneticAura

1. Memberikan kesegaran dan meningkatkan daya tumpu dan keyakinan diri.
2. Membantu melancarkan perjalanan darah pada permukaan kulit
3 . Memberi keseimbangan cas pada permukaan kulit
4. Membersih kulit
5 Membantu anti-penuaan.
6 Membantu meninggikan pengeluaran antibodi tubuh tahan penyakit
7 Membantu merawat pelbagai masalah kesihatan anda
8 Meningkatkan stamina ,sangat baik untuk bersukan dan kerja berat
9 Membantu mengurangkan stress dan keletihan ketika memandu
10 Wangian yang menyenangkan

Untuk kesan yang terbaik gunakan :

1) Pada keseluruhan badan Setiap kali mandi pagi dan petang .
2) Juga baik digunakan untuk cuci muka sebelum mengambil wuduk 5kali sehari .
3) Sebelum kuliah , sebelum mengulangkaji , sebelum selepas bersukan atau kerja berat .

Testimoni

http://www.youtube.com/watch?v=qIvoRiz4Ofs


HARGA RM19.90
Semenanjung Malaysia RM22.90 Sabah Sarawak.
BELI 3 KE ATAS PERCUMA POSLAJU.

No comments:

Post a Comment